ELŐNYÖK
Hol a helye?
Kommunikációs társadalmunkban hol a helye a kommunikáció szervezés feladatának? Az első számú vezető mellett. Bebizonyosodott az elmúlt években, hogy a kommunikáció stratégiai feladat. A belső-, külső kommunikáció szervezője a cégvezető irányítása alatt dolgozik. Feladatait közvetlenül tőle kapja és munkájáról közvetlen felé számol be.
Egyszerű vagy összetett?
Sokrétű munka a kommunikáció szervezése. Felöleli a vállalaton belüli hírek, feladatok, események, szerkesztését, közzétételét, a külső kommunikációt (PR), sales és értékesítési stratégiákat, a marketingmunkával kapcsolatos reklám megjelenéseket…. stb.
Mi a sikeres kommunikáció kulcsa?
Természetesen az alapvető lényeg a helyzet-, problémafelismerésén túl az „üzenet” felépítése, megfogalmazása, egyszóval a kommunikáció tartalma. De a siker talán mégsem ezen, hanem a jó szervezésen múlik. Itt mutatkozik meg a szakértelem. A profi gyorsan jól dolgozik. Azonnal mérhető, látható, hallható, érzékelhető munkája hatékonysága. Jó szöveg, jó feldolgozás, dinamikus médiaválasztás, jól időzített megjelenés, kontrollált reakciók, irányított interaktivitás és költséghatékonyság. Mindez kulcsa a sikernek.

Jelent e többlet feladatot a VEZETŐ számára a kommunikáció?

Nyilván, valamennyit. Ám, hogy mennyit az a szervezeti felépítéstől és a közreműködőktől függ. Igazi segítséget a Kontakt MédiaManager szolgáltatás nyújt. A kommunikációs feladatok szervezésre kihegyezett szoftver képes úgy fokozni az információáramlás hatékonyságát, hogy ne növekedjen a VEZETŐ leterheltsége. Közvetlen rálátása legyen a folyamatokra. Nem a beszámoltatások, állapotjelentések számát szaporítjuk, hanem valódi, élő-, online tájékoztatást adunk a munkákról.
Nem csak VEZETŐKnek!
A KMM lényege, hogy minden tájékoztatás, hír, kampány, marketing folyamat a Kontakt MédiaManager segítségével szerkeszthető, fejleszthető és közzétehető. A kommunikáció minden résztvevője (a külső munkatársak is, alvállalkozók is) azonos keretrendszert használva, ugyanazon az anyagon – mindig az aktuálison – dolgoznak, akár reklámeszköz gyártásról, akár nyomtatott média-megjelenésről van szó.
Hogyan kezelhetőek a dokumentumok, információk, médiaanyagok?
A Kontakt MédiaManager központi részét egy komplex dokumentum- és információ-archívum képezi. Cégnek, belső kommunikációnak, munkatársaknak és a marketing szervezés egyesített keretein belül minden dokumentumnak megfelelő helyet biztosít a rendszer. Lefutott kampányoktól kezdve az legaktuálisabb kutatásokig másodperceken belül megtalálható minden szükséges anyag a hatékony munkához.
Hogyan találkozom a kommunikációs szolgáltatókkal?
A kommunikációs szolgáltatók a rendszer részét képezik. Itt ezek az internetes oldalakon hirdetnek. Megtalálhatóak az árlistáik, elérhetőségük, képességeik leírása és a rendszeren belül a leghatékonyabban tudnak együttműködni.
Tudom-e munkahelyemtől távol is használni a KMM-t?
A KMM előnye, hogy bárhonnan megfelelő jogosultsággal érkezhetek feladataim gyűjtőfelületére. Elegendő egy aktív internet kapcsolat. Teljes mobilitást tesz lehetővé a KMM alkalmazás. A kommunikáció 21. százada nem ismeri a határokat.
Alkalmazottként, szükséges-e jelentéseket írnom elvégzett mun-kámról?
Nem szükséges. A KMM úgy épül fel, hogy látható az elvégzett teljesítmény. Ellenőrizhető az eredmény. Véleményezhető, jóváhagyható a terv, a kivitel ára, mennyisége, minősége, a közzététel.
Milyen fejlődési lehetőségeket tartogat a KMM?
Folyamatosan bővülő, fejlődő rendszer a Kontakt MédiaManager. Még 2009-ben új modulokkal egészül ki. (Direkt Kom., Hálózatépítő szoftver, Call-Center modul stb.)
Mennyibe kerül?
A Kontakt MédiaManager szoftver internet szolgáltatásként vehető igénybe. Havidíja alkalmazkodik a felhasználók igényeihez. A különböző szolgáltatási csomagokat, a kis-, közép- és nagyvállalkozások számára úgy alakítottuk, hogy minél gyorsabban érjük el a maximális hatékonyságot és az invesztíció már az első hónapok használata után megtérüljön.
Kontakt Média Kft.© www.kontakt.hu